Ο Παναθηναϊκός θα συμμετάσχει στο ANGT του Παρισιού!
Η EuroLeague ανακοίνωσε κι επίσημα σήμερα, την αλλαγή της ημερομηνίας διεξαγωγής του ANGT του Παρισιού, στο οποίο θα συμμετάσχει και ο Παναθηναϊκός.
Το τουρνουά θα γίνει από 5 έως 7 Απριλίου, αντί για τα τέλη Μαρτίου που είχε ανακοινωθεί αρχικά, λόγω του Πάσχα των Καθολικών.
Στο ίδιο τουρνουά, πλην του Παναθηναϊκού παίζουν οι Ολυμπιακός,Παρί, Ίνσεπ (σ.σ. γαλλικό αθλητικό ινστιτούτο), Μπανταλόνα, Γκραν Κανάρια, Μονακό, ΑNGT Παρισίου.
Οι αγώνες θα γίνουν τελικά στις εγκαταστάσεις της γαλλικής Παρί, το Halles Georges Carpentier, αντί του Adidas Arena, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανοικοδόμησής του για τους προσεχείς Ολυμπιακούς Αγώνες.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)