Ουάιτ: «Πολύ καλός ο Προμηθέας, είμαστε έτοιμοι για μάχη»
Ο Οκάρο Ουάιτ στάθηκε στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με τον Προμηθέα για την Basket League.
Αναλυτικά όσα έγραψε
Πολύ καλός ο Προμηθέας, είμαστε έτοιμοι για μάχη
Καλησπέρα σας,
Απέναντι σε μια σπουδαία ομάδα όπως είναι η Μπαρτσελόνα κάναμε μεγάλη προσπάθεια για τη νίκη. Δυστυχώς, όμως, δεν τα καταφέραμε. Η νίκη γλίστρησε μέσα από τα χέρια μας γεγονός που μας στεναχώρησε πολύ.
Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε για να ευχαριστήσουμε τους φιλάθλους μας που για ακόμη ένα ματς ήρθαν στο γήπεδο και μας υποστήριξαν. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο από το να κοιτάξουμε μπροστά και τα επόμενα ματς.
Στο μυαλό μας είναι ο αγώνας με τον Προμηθέα την Κυριακή. Πρόκειται για μια πολύ καλή ομάδα που βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα.
Ξέρουμε πως θα είναι μια σκληρή μάχη και πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Οφείλουμε να παρουσιαστούμε σοβαροί και συγκεντρωμένοι στο πλάνο μας από το πρώτο έως το τελευταίο λεπτό.
Τα ξαναλέμε σύντομα
Okaro
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)