Έβανς: «Έχουμε καλό προπονητή, θέλω να παίζω σκληρά για τον κόσμο»
Ο Αμερικανός πραγματοποίησε την καλύτερή του εμφάνιση με την πράσινη φανέλα και μετά το τέλος του αγώνα ξεκαθάρισε πως πρέπει να προσεγγίζει με τον ίδιο τρόπο κάθε παιχνίδι της ομάδας.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ:
«Θέλαμε να μπούμε να παίξουμε καλύτερα. Έλειπαν και δύο παίκτες και θέλαμε τη νίκη. Δουλεύω σκληρά στην προπόνηση και πρέπει να συνεχίσω έτσι και να προσεγγίζω έτσι κάθε ματς.
Πρέπει να συνεχίσουμε να παίζουμε έτσι, γιατί έχουμε καλό προπονητή και μπορούμε στο τέλος να πετύχουμε κάτι καλό. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι γιατί σε δύο μέρες παίζουμε ένα εντός έδρας παιχνίδι. Θέλω να παίζω σκληρά για την ομάδα και τον κόσμο».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ