Ελλάς, το μεγαλείο σου: Αποθέωσε η ΚΕΔ τους διαιτητές του ντέρμπι στο ΣΕΦ!
Τα σοβαρά λάθη των διαιτητών στο ΣΕΦ αλλά και η οργισμένη ανακοίνωση του νικητή Παναθηναϊκού δεν βρήκαν σύμφωνο όπως φαίνεται τον παρατηρητή Κώστα Μουζάκη που έκρινε «πολύ καλή τη διαιτησία».
Ο Αθηναίος παράγοντας στην ιδιαίτερη συνομιλία που είχε με την διαιτητική τριάδα (Κορομηλάς, Πουρσανίδης, Φούφης) αμέσως μετά την λήξη του αγώνα έκανε λόγω για μοιρασμένα λάθη και στις δύο πλευρές τονίζοντας χαρακτηριστικά:
«Σε έναν τόσο κρίσιμο ματς, με δύσκολες φάσεις, θεωρώ ότι πετύχατε στο έργο σας. Ο βαθμός δυσκολίας ήταν υψηλός και είμαι βέβαιος ότι η ΚΕΔ επέλεξε άριστα τους τρεις σας…».
Θυμίζουμε πως μέσα στη μέρα η ΚΑΕ Παναθηναϊκός έκανε σχετική ανακοίνωση για τη διαιτησία τονίζοντας τα σφάλματα που συνέβησαν κατά των πρασίνων στο ντέρμπι του ΣΕΦ. Ο Ολυμπιακός εκτέλεσε 28 βολές έναντι 13 του Παναθηναϊκού!
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού