Νέο πανό στο ΟΑΚΑ: "Απλήρωτοι οι παίκτες, απλήρωτη η ΔΕΗ..." (pic)

Οι πρώτες εικόνες από το ΟΑΚΑ (pics)

Ο Ολυμπιακός δεν θα κατέβει στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, όμως οι φίλοι των πρασίνων που βρίσκονται στο ΟΑΚΑ έχουν στήσει πανηγύρι.

Οι οπαδοί του Εξάστερου ανέβασαν ένα ακόμα πανό, με το οποίο σχολιάζουν τα λεφτά που δεν υπάρχουν στο ερυθρόλευκο ταμείο

Συγκεκριμένα έγραψαν «Απλήρωτοι οι παίκτες, απλήρωτη ΔΕΗ, πάντα πληρωμένοι της τρούμπας η οπαδοί»

Δείτε παρακάτω την φωτογραφία

Νέο πανό στο ΟΑΚΑ: "Απλήρωτοι οι παίκτες, απλήρωτη η ΔΕΗ..." (pic)

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber