Πανό στο ΟΑΚΑ για Α2 και... 1999! (pic)

Πανό στο ΟΑΚΑ για Α2 και... 1999! (pic)

Μπορεί το ντέρμπι να μην έγινε, ωστόσο υπάρχει σχετικό πανό στο ΟΑΚΑ.

Συγκεκριμένα, πίσω από τον πάγκο, στον οποίο συνηθίζεται να κάθεται η φιλοξενούμενη ομάδα, έχει κρεμαστεί πανό, σχετικά με την απόφαση του Ολυμπιακού να προτιμήσει την Α2.

Παράλληλα, υπάρχει ακόμη ένα πανό που συνδέει τη σημερινή ημερομηνία με το 1999, όταν ο Παναθηναϊκός άλωσε το ΣΕΦ.

Δειτε:

Πανό στο ΟΑΚΑ για Α2 και... 1999! (pic)

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber