Αποθέωσε τους οπαδούς του Παναθηναϊκού ο Ντένμον
Ο Μάρκους Ντένμον αποθέωσε τους οπαδούς του Παναθηναϊκού και σχολίασε την επερχόμενη σεζόν.
Για τον ρόλο του είπε: «Είναι νωρίς ακόμα. Θέλω απλά να προσαρμοστώ με τον καλύτερο τρόπο. Να μιλήσω με τον προπονητή και να ανταποκριθώ στο ρόλο που θα μου δώσει. Κάθε σεζόν είναι διαφορετική. Όσο προχωράει, θα μπαίνω περισσότερο στο ρόλο μου».
Για την ομάδα: «Είναι μία ευκαιρία για μένα. Δούλεψα σκληρά, για να βρεθώ εδώ. Τώρα μένει να παίξω μπάσκετ, να ευχαριστηθώ το παιχνίδι».
Τέλος, αναφέρθηκε και στους οπαδούς του Παναθηναϊκός: «Γνωρίζω ότι γίνεται πανικός στο γήπεδο. Είναι οι κορυφαίοι οπαδοί της Ευρώπης και δίνουν μεγάλη ώθηση».
Απόψε γίνονται γνωστοί οι «32» του Champions League: Προγνωστικά στοιχήματος
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ