Το αντίο του Μπετσίροβιτς στον ΑΡΧΗΓΟ! (pic)

Ο Σάνι Μπετσίροβιτς αποχαιρέτισε τον Δημήτρη Διαμαντίδη, καθώς μέσω του λογαριασμού του στο facebook ευχαρίστησε τον άλλοτε συμπαίκτη του στον Παναθηναϊκό.

O Μπετσίροβιτς έζησε το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας σεζόν του Διαμαντίδη, καθώς ήταν μέλος του τεχνικού επιτελείου του Σάσα Τζόρτζεβιτς και ευχαρίστησε από την πλευρά του τον «3D»: «Ευχαριστούμε για όλα… Σεβασμός».

Δείτε τη δημοσίευσή του Μπετσίροβιτς:

Μπετσίροβιτς έζησε το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας σεζόν του Διαμαντίδη, καθώς ήταν μέλος του τεχνικού επιτελείου του Σάσα Τζόρτζεβιτς και ευχαρίστησε από την πλευρά του τον «3D»: «Ευχαριστούμε για όλα… Σεβασμός».

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber